4dagarkvar

Fyra dagar kvar tills jag åker till Linus. Jag håller på att tvätta mina kläder för fullt och jag har även pluggat lite..men borde plugga mer. Men tyvärr har jag ingen ork till det just nu, hihi.

Startade i alla fall dagen med en riktigt god frukost. Mamma och pappa hade köpt hem en massa goda pålägg eftersom att mormor och morfar sov här inatt. Så det blev en lyxig frukost idag och jag åt kanske för mycket.
Jag ha inga planer inför dagen och det känns skönt, ska bara ligga i soffan och kolla tv, sitta vid datorn och kanske spela lite game cube..jag blev riktigt sugen på de!

Nu är det nog dags för mig att kolla till tvätten så att jag hinner tvätta upp allt. Det är nog bara jag som tycker det är kul och ganska mysigt att tvätta, men jag lär väl också tröttna på det i framtiden. Men just nu så gillar jag det faktiskt. Hörs kanske senare om det händer något intressant, men hej så länge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0