äntligen hemma

Nej jag är inte äntligen hemma det har jag varit ett bra tag. Men jag kollade nyss på äntligen hemma på tv. Shit när jag ser det känns det som jag är liten. Då satt jag bänkad framför teven, med mamma & pappa. Älskade verkligen det då, men nu tycker jag bara de blir drygare och drygare. Plus att pappa aldrig är hemma länge, jo bara på helgerna. Han jobbar i Oskarshamn, som ligger i Småland för er som inte vet.
Jag har börjat tröttnat på det nu och jag saknar dem dära vanliga middagarna på vardagen då hela familjen samlas och pratar om dagen som gått, men det är inte alls så längre. Mamma jobbar länge på måndagar så då blir de ingen middag, och på torsdagar dansar både jag och mamma så då blir det ingen middag då heller. Plus att när vi väl äter tillsammans på vardagarna är det bara jag, mamma och Simon, eftersom Andreas flyttat hemifrån. Det brukar till och med bara vara jag och mamma ibland eftersom Simon är och tränar.
Ech,..slut pratat om detta nu!

Jahapp, nu blir det snart sova som gäller då?
Men en konstig sak som hände nyss var att mamma kom och visade mig i hennes almenacka att snart är det ett halvår sedan jag opererade bort blindtarmen. Ja en ganska vanlig och liten operation kan man tycka, men jag kan säga er att det var verkligen INTE skönt! Men i alla fall, så skriver min kusin nu att hon kanske ska operera bort blindtarmen. Asså just på samma dag som mamma visat mig det i almenacken,..sånt där är lite underligt.
Någon dag kan jag ta och berätta om hela operationen, men då blir det nog ett långt inlägg men det kan väl va lite kul och intressant kanske. Får se när jag har ork och tid till det.

Men nu säger jag gonatt till er för idag...natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0