björnbärs-yoghurt...

..ja det är just precis vad jag sitter och smaskar på. Eller just nu har jag tagit en liten paus för att skriva lite här. Det är i alla fall en ny yoghurt som bara kommer finnas ett litet tag vilket gör mig besviken, för den va mega god!

Skolan idag var dryg, är så trött hela hela hela tiden! Får verkligen kämpa för att ögonen ska hålla sig öpnna.
Jag var så glad hela dagen för att jag tänkte att vi inte hade någon läxa tills imorgon, men tror ni inte vi får en läxa den sista lektionen då bara för det. Har redan haft i läxa att läsa två feta häften denna veckan och nu fick vi ETT TILL! Hatar det verkligen för man kan ju inte ens koncentrera sig när man läser för det är så ointressant. Och plus är det typ de häftet jag läste idag handlade om. Att typ känna en inre motivation för att då går allt bättre, och man kan ju lugnt säga att jag hade noll i inre motivation till att läsa det där. Men jag gjorde de!

Nu ska jag fortsätta äta min urgoda yoghurt, byta om till danskläde,r ta en tupplur och sen iväg och dansa, mysigt & kul.

PUSSHEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0