Duktig flicka

Ahh det är just sånna här dagar jag känner mig så himla duktig. Skolan slutade klockan 12 idag eftersom lärarna hade något möte. När jag kom hem satte jag igång en masikn tvätt och la mig sen i sängen för att läsa genom ett häfte. Häftet var för tjockt för att jag skulle orka hålla mig vaken, så under tiden jag läste fick jag ta mig en liten tupplur också,..men det behövdes fakitskt.
När jag vaknat och läst klart det sista var tvätten klar, slängde in det i torkmasiken och sen in i tvättmaskinen med lite mer smutstvätt. Gick ut en sväng med hundarna och kom sen hem och övade på engelsk gloser.
Nu tycker jag att jag är värd att ta det lite lugnt, ska sitta här vid datan och kanske äta lite äppelkaka...ja igen, mumsigt ju och man får passa på när det finns! Hmm, ska slå en pling till Linus också och önska han lycka till inför matchen, hoppas det går bra!

Skriver kanske mer sen, hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0