jag känner mig dålig..

Fast endå inte. Jag känner mig dålig för att jag aldrig skriver i bloggen, jag tänker inte ens på de. Fast det är faktiskt bra, för jag umgås med min babe!
Har inte skrivit sen i söndags så tänkte skriva lite om mina dagar, läs om ni är intresserade.

Söndagkväll bestod av fix och fest. Festen var helt okej tycker jag, men blir ju inte samma sak att gå på en fest då man inte känner så många, men fick göra det bästa av situationen. Jag hann bli ganska mobbad för min dialekt också, men jag bara skrattade med dom för stockholmare kan verkligen inte prata skånska!

Hela måndagen gick åt till att vakna rätt sent, fixa sig lite snabbt sen in till stationen och möta upp Linus & Oskars kompis Jesper. Han ska bo här tills söndag precis som jag. Vi gick runt i lite affärer, bla en parfym affär och det slutade med att Linus välte ner en parfym...alltid så klantig haha. Förrästen har glömt att berätta att i lördags hade jag och Linus värsta brottningen, det slutade med att han skulle "kväva" mig med kudden men missade kudden och slog mig rakt på munnen istället, så läppen började blöda och vi höll på att skratta till döds...hahaha!
...Men tillbaka till söndag. När vi mött Jesper åkte vi hem till Oskars flickvän, kollade lite gamla idolauditions från 2005. Sen drog vi hem och killarna spelade poker tror jag,..om jag minns rätt.

I tisdags vaknade vi och drog direkt till gymmet. Linus, Oskar och Jesper gymmade en stund sen drog vi och badade. Varför är det inte lika kul att bada som när man var liten, jag blev ju helt besviken. Fast lite kul var det och sen kom Sanna (oskars flickvän) och hennes kompis Malin också. Vi bastade en stund efter vi badat och det var himla varmt & skönt. Vi drog sedan hem en liten stund men stack sedan och åt kebab innan Linus träning. Ohh...Linus..hur kan man vara så klantig. För någon dag sedan glömde han sina skor på tåget efter han varit på gymmet så där försvann dom. Och sen då i tisdags så sitter vi på bussen mot hans träning och då glömmer han sina fotbolls skor på bussen. Shit vad arg han blev...fast det löste sig. Hans mamma ringde till de dära buss stället så nu har han sina skor igen, lyckos honom. När Linus tränade satt jag i alla fall och typ frös ihjäl, men det var endå kul att kolla faktiskt. Minns inte riktigt vad vi gjorde på kvällen, antagligen stack vi bara hem och mös.

Igår, onsdag, så var vi bara hemma heeela dagen. Kollade inte ens ut och såg vad det var för väder? Men det var skönt, vi kollade tv och spelade farmville..haha Linus har blivit värsta nörden. På kvällen spelade vi fia med knuff med hans lillasyster. Linus är fuskaren nummer 1 och det får mig att bli arg...Men hans lillasyster vann och sen orkade inte jag och Linus spela klart för vi bara knuffade ut varandra hela tiden så vi kom ingen vart. Dagen slutade med att jag somnade så gott, fråga mig inte vad Linus gjorde, men jag tror han kollade tv och satt vid datan.

Nu idag så är jag hur pigg som helst och vaknade vid halv nio. Linus ligger fortfarande och sover, så för mig blir det bara till att vänta tills han vaknar. För orkar inte väcka honom eftersom han har världens sämsta morgonhumör!



Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som att du har haft ett härligt lov! :)

2009-11-02 @ 13:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0