kalas dax

Nu sitter jag här färdig för kalas för mormor & pappa. Vi ska fira dem med god mat och bowling, ska bli kul. Det är något vi brukar göra när mamma eller pappa fyller år, sticka och bowla. För det är någon som alla tycker är kul och som även mormor klarar av att göra, även om hon får gå fram till banans start och sedan svinga iväg klotet, och klotet det rullar saktare än något annat men hon brukar faktiskt få några strike:ar i alla fall.

Idag har jag och Linus även 4 månader. Och ingenting kan beskriva hur lycklig jag är för att just jag får vara hans flickvän. Jag älskar honom från topp till tå. Och dem som säger att det inte finns någon som är helt perfekt ljuger, för Linus finns, och han är verkligen HELT perfekt.


Nu ska jag bjuda på en bild på hur jag ser ut idag, känner mig som en liten fjortis på jägers i denna klänningen..., men jag måste ju använda mina kläder som mina mamma alltid tjatar om att jag inte gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0