kan en mage sprängas?

I sånna fall så gör nog min mage det när som helst. Har ätit för mycket godis, choklad, ost & kex. Men det var jag värd  efter en äcklig middag på en fredag tycker jag.

Dansföreställningen var i alla fall helt underbar. Jag satt där med rysningar och tårarna var nära att komma. När man ser folk man känner dansa så fint, och rör sig med en sådan känsla och inlevelse, så är det så himla magiskt. Föreställningen handlade om att de vuxna här i världen förstör miljön för oss unga. Ohh det var så fint, och texterna till danserna, och ljuset och ALLT var perfekt. Och ni som dansade var riktigt grymma!

Tackar Sandra för trevligt sällskap, och vi delade som vanligt mycket skratt, haha älskar det.

Nu ska jag kissa, för jag är jätte kissig..ja ni ville nog veta.
Nej men om jag inte skriver mer ikväll så får ni ha de så göttans och sova så gott ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

sen som vanligt, men tack själv! :D

det var superkul <3

2009-10-18 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0