nu var det överstökat

Japp, provet är äntligen över. Skrev 12 sidor, sen fick det faktiskt räcka!
Hade bara två lektioner idag, svenska & fritidskunskap. På svenskan skrev jag referat tror jag det heter, och det är aningen knepigt måste jag erkänna. Och på fritidskunskapen hade vi prov ju, så var faktiskt en skön dag idag.
Har nyss pluggat in några engelskglosor, så nu är kvällen fri, jag får göra vad jag vill! :D

Ska göra en packningslista nu tror jag, så att jag inte glömmer att ta med mig något till Linus på fredag. Ska kanske skriva en önskelista också,..eller är det för tidigt? Ech, nej det kan aldrig vara för tidigt att önska sig saker.
Önskar mig bla. sims 3 och en datamus, är så trött på den där lilla plattan på datan nu.

Ikväll ska även jag och mamma färga varandras hår. Mitt ska bli mörkare, de passar väl nu till vintern. Fast mitt hår e redan rätt mörkt, men mörkare ska de bli! Kanske bjuder på en resultats bild senare, får se vad jag hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0