seg dag

Började skolan fem över åtta. Vad onödigt det är egentligen, kan lika bra börja prick åtta ju. Men i alla fall, dagen gick snabbt och vi fick sluta redan klockan två eftersom vår lärare skulle någonstans.
Cyklade hem i fullfart på mina nypumpade hjul..ahh älskar de, ni ska bara veta vad de går undan.
När jag var hemma var det tänkt att jag skulle plugga..men de började med att jag läste bloggar och slutade med att jag sov. BRA DÄR!!! Vaknade av att mamma ringde och bad mig gå ut med hundarna. Så det var ju bara till att gå upp och göra det, och sen när jag kom hem fick jag tvinga mig att plugga lite. Har prov imorgon, men har faktiskt inte pluggat alls mycket, vilket är ovanligt för att vara mig. Men jag orkar bara inte..jag tror jag är skoltrött...ska bli riktigt skönt med lov och få umgås med Linus.

Nu belönar jag mig med lite marabou, den där nya sorten med yoghurt och hallon. Hade tre bitar kvar sen i fredags så dem får jag mumsa på. Någon som har smakat den där med valnöt...jag vågar inte. För jag har för mig att valnötter är så jädrans äckligt, men jag kan ju ha fel?

Ska väl läsa lite bloggar och sedan kolla lite tv, medans jag väntar på mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0