tjurig

Ja, jag e på riktigt dåligt humör. Ingen aning varför. Eller jo..det kan bero på att jag var så otroligt pepp på att dansa idag så var inte anette vår danslärare där. Istället var det en annan tjej som är jätte duktig på att dansa, men inte lika duktig på att lära ut, och man fick inte upp tempot riktigt.
Har i alla fall duschat nu och ska snart kolla på grann fejden på kanal 3. Tyckte att det såg så sjukt kul ut igår på reklamen så jag bestämde mig direkt för att jag skulle se de idag. Sen ska jag sova så himla gott och bara låta det bli tisdag så snabbt som möjligt.

Kommentarer
Postat av: sara

Haj :D Jag lägger in din blogg på min blogg bland mina blogglänkar, hoppas det är ok :D puss sara

2009-10-20 @ 14:41:32
URL: http://metrobloggen.se/miniotto89

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0