Fan va gött!

Vet ni? Jag fcik MVG på matte provet!!! Har nog aldrig hänt innan, och ja..jag är stolt!
Men slut snackat om de. Skolan gick hur bra och fort som helst. Började med engelska och vi har världens sötaste, äldsta och drygaste lärare, haha bra kombination tycker jag. Sen då matte och sen ULS någon barn och fritids kurs? Slutade ca 12.15 i alla fall och jag va så sjuuuukt hungrig. Jag hade verkligen NOLL krafter kvar och var ju endå tvungen att cykla hem och det var jobbigare än någonsin kan jag lova. När jag cyklade funderade jag starkt på o hoppa av cykeln o le den hem istället, så jobbigt va de. När jag kom hem va de första jag gjorde att äta en stor skål flingor, shit va gott!
Nu ligger jag i sängen med datan och ska läsa lite bloggar och kolla på gårdagens idol-avsnitt som jag missade eftersom jag dansade.
Dans klockan halv sex, och jag längtar tills jag kommer hem där ifrån, tar en dusch och sen sitter här igen i min mysiga säng och äter popcorn. FAST de ska såklart bli kul att dansa som vanligt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0