KATA FAKKING STROF

Började dagen med orientering och då hittade vi inte den jävla tian i början. Men när vi till sist hittat den gick det rätt bra. Men vi sprang runt där i en timme ungefär och mina fötter har aldrig gjort såhär ont innan. Sen tar jag då min cykel och cyklar hem för att duscha och äta. Då får jag ett sms av Sofie att Lilian vår lärare sa att vi ska komma dit så snabbt som möjligt, så börjar vi tidigare och slutar tidigare. Så självklart stressar jag som fan då och när jag väl är i skolan så säger dom "nej, vi kan inte börja för alla är inte här". Nehe, ja så då fick vi vänta. Men sen när alla väl var där så skulle vår lärare och käka Mc Donalds? Det skulle bara ta 10 minuter sa hon så vi tyckte väl de va helt okej. Men sen kommer en annan lärare och säger att lektionen är inställd för Lilian hade bitit sig i läppen så de bara sprutar blod. VAFAN!?! Så jag fick trampa hem i värsta motvinden igen. WHAT A WONDERFUL DAY säger jag bara!

Nu måste jag plugga, ut med hundarna och sen ska jag sova som en riktig jävla gris, innan det är dags för dans.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha vi blev skit glada för att alla sa att tian var skit svår att hitta men jag såg den dirren ;) heheh

2010-04-22 @ 14:51:34
URL: http://ewelew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0