OUPS

Kom på nyss att jag inte har bloggat på hela dagen. Tänkte skriva ett inlägg imorse men sen var det helt plötsligt dags att sticka. Jag följde med mamma till stan och jag köpte ett par svarta billiga tygskor som jag kan ha på dansuppvisningen. Fast vafan, nu kommer jag inte på någon dans som jag måste ha svarta skor till? För nu har hon nog ändrat kläderna på den dansen där jag skulle ha dom. Ojsan, nu kanske mamma blir lite småtjurig, men det gör inget för då kan jag ha dom på idrotten! Efter vi vatt i stan körde vi en snabb vända till skolan för ett möte med min mentor, gick hur bra som helst måste jag säga. Var och dansade senare på kvällen och sen kom jag hem och käkade tacos, fan va gott. Efter det blev de talang tittande, och jag tittade även på de nya programmet modern family, lite halvkul var det väl?


Mest för att det ska vara någon bild. (Jag såg en jätte söt kamera idag, den var knallrosa. Fan att min kamera är sönder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0