JAG ÄR INTE HEL UTAN DIG

Igår åkte jag hem från Linus. I förrigår grät jag så mycet att jag nästan kräkte. Igår grät Linus mer än vad jag någonsin sett honom gråta. Jag hatar detta. Men det har varit underbart att få vara med min älskling i mer än 2 månader. Nu kommer dock ett jobbigt halvår med väldigt lite lov. Men det löser sig, det gör det alltid!

Igår låg jag och kolla på dansfilmen och det fick mig i alla fall att le efter alla tårar. Mamma grät när hon mötte upp mig, Linus lillasyster grät när jag åkte...fan va mycket tårar det var igår. Hur som helst, jag somnade inte förräns vid halv fyra igår någonting. Jag låg som sagt och kolla på dansfilmen och efter det låg jag där helt ensam utan min Linus, utan någon som höll om mig, HEMSKT!

Idag har jag packat upp, gråtit lite till, lyssnat på hög musik för att få bort jobbiga tankar, tvättat lite kläder och fixat inför skolan som börjar imorron. Nu är nästa plan att hoppa in i duschen, jag är INTE fräsch.


Kommentarer
Postat av: Kim Carlsson

SLUUUTA skriva så sorgliga saker ;o

jag blir juh helt tårögd, :(

2010-08-25 @ 12:06:46
URL: http://kimelisabethelinor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0