LYCKA

Jag är helt sprallig så glad jag är. Inte bara det att min älskade kusin Emma ska komma hit i helgen, utan jag har fått facking JOBB!!!! Fick jobb som simassistent på badet och det känns så jävla bra. Fast det är inte klart riktigt än med när jag kommer jobba vilka tider och så. Men hon sa att hon kunde garantera att där blev några timmar över. Riktigt bra lön också! Men jag och mamma fick i alla fall dra till intersport och köpa en baddräkt för jag kan inte ha bikini som simlärare när spralliga barn klänger på en och kanske drar i snörena... Kan ju inte påstå att baddräkt är något jag trivs i, men vafan spelar de för roll. Fick också ett par nya gymnastik skor av mamma eftersom att jag verkligen behöver ett par.



Haha ja...denna kan man nog i alla fall stå ut i.


Söta gympaskor som hade lagom pris till det lilla jag kommer använda dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0