WONDERFUL

Hade en riktigt bra kväll igår med Linus. Vi började alltså med Tacobar och sedan gick vi runder lite i stan i väntan på att bion skulle starta. Både jag och Linus är shoppingfreak och vi fick typ utrbrott när vi kollade in genom skyltfönsterna på alla snygga kläder. Så vi bestämde oss för att nästa gång jag ska till honom ska vi och shoppa just där! Hur som helst så började bion vid halv 9 och det var Eclipse vi skulle se, och vi älskade filmen. Den var ju sjukt bra, lätt bäst av de tre vi sett hittils! Efter bion gick vi till Mc Donalds för att ta en glass och sitta och snacka lite innan vi tog tåg och buss hem. Tackar min älskling för att han är så bra.


Tacobar


När vi var ute och dregglade över kläder. Detta var så mycket finare i verkligheten, när man såg globen där borta, den ser man ju knappt på bilden.


Efter bion gjorde vi ett försök till en gullig bild, men det gick dock inte så bra.


Sen hände något med mitt öga? Vet inte vad men jag hade ju ögoninflamation för ett tag sen men det verkar inte vara det denna gången. Började fundera och jag kanske behöver glasögon igen? För igår satt jag bara framför teven, datorn och filmduken, så ögonen kanske blev överansträngda? För min brors ögon brukar bli såhär när de är överansträngda. Sen hade jag en jäkla huvudvärk också vilket jag börjar få allt oftare. Får snacka med mamma om vad hon tror det kan vara.

Kommentarer
Postat av: kimelisabethelinor

eclipse är galet bra. verkligen den bästa av dom tre :D

2010-08-17 @ 13:11:05
URL: http://kimelisabethelinor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0