SLÖ DAG

Sen jag kom hem från skolan har jag bara suttit här på min röv o glott på denna jädrans skärmen. Snart förflyttar jag mig till sängen och kollar på paradise hotel. Någon som vet om det är sista veckan? Om det är det blir jag ledsen. Det slog mig nyss att jag har varit tillsamman med Linus sen jag var 15 år, det låter liksom AS länge? Men det är ju snart ett och ett halvt år sen, så det är ju en tid, en underbar tid.




Två bilder sen den 15 juni 2009. Dagen jag kom till Linus efter att vi inte hade träffats på ett halvår. Kan säga att det var total jävla lycka och sånna fjärilar jag hade i magen den dagen har jag aldrig haft innan och kommer nog aldrig ha igen. Två dagar senare blev vi tillsammans och jag är världens lyckligaste för det!

Kommentarer
Postat av: Linus din lover boy

haha shit va länge sen :D jag älskar dig till döden <3

2010-12-08 @ 15:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0