BLIR EN MYSDAG

Älskling är och duschar nu och sen ska jag också ta mig en skön dusch. Sen ska vi antagligen bara fortsätta mysa hela dagen. Har hunnit baka en kladdkaka med Linus lillasyster också, inte så jätte lyckad eftersom vi bakade den med någon konstig oboy haha, men ändå rätt god faktiskt.
Jag och Linus har också haft värsta brottningsmatchen idag. Sånt där brukar sluta med att jag får fläskläpp eller Linus näseblod, men idag klarade vi oss utan de. Haha, vi blir helt galna och båda två är så jävla envisa så vi vägrar ge upp. Lite surt att jag är mycket svagare än honom bara. :(

Kommentarer
Postat av: Ewe

HAHA jag och Jonathan brukar också få såna fnatt ! :D

2010-02-21 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0