BLOGGKLÖDD?

Bloggen klöddade både igårkväll och imorse. Sjukt störigt faktiskt. Som jag sa igår så sov Linus när jag ringde, så istället för att snacka med honom la jag och vred på mig och tänkte i typ 2 timmar. Menmen, till sist somnade jag ju i alla fall. Känns riktigt skönt att jag bara ska gå i skolan två dagar till sen åker jag till Linus och har LOV! Måste ut med hundarna en sväng i de härliga slasket nu. Sen vid halv åtta blir de utvecklingssamtal eller vad jag ska kalla de. Tror nog jag hinner sova en liten stund innan de, love it!
Har anmält mig till veckans blogg här, skriver som Nathalie...gör det ni också. ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!

Nu så har jag valt ut 5st bloggar!:)

Gå in och se ifall du är en av dom!

Om du inte blev med, bli inte ledsen

det kommer fler chanser! <3



Kram!

2010-02-16 @ 16:17:24
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: Alexandra

I min blogg under inlägget "Finalisterna" :)

2010-02-16 @ 16:41:30
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0