film hela dagen!

Har precis vaknat och käkat frukost, mycket gott ska jag säga er. Satte på en film på voddler igårkväll men orkade verkligen inte se klart den så de ska jag göra nu. Och sen ska jag väl kolla på ännu mera film. Känner att det inte finns så mycket annat att göra idag.
Drömde förrästen att jag blev mamma inatt, tror den där boken jag läst har satt sig på hjärnan. De va en söt liten unge i alla fall, haha. Men bara de att jag gick runt med ungen i famnen på någon skola som jag aldrig varit i innan. Ajja, tur de va en dröm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag drömde okcså att jag blev mamma :O men min mamma tog min bebis ifrån mig för att hon tkt den va mkt sötare än vad jag o mina syskon va när vi va små :( HAHA

2010-02-08 @ 19:44:07
Postat av: Ewe

jag som skrev

2010-02-08 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0