igång igen

Måndag igen vilket inte betyder skola för min del, men jag brukar ofta hålla på här hemma och pyssla. Så nu har jag satt igång en maskin tvätt för måste ha rena kläder att ta med till älsklingen på fredag. Var även en snäll flicka och tömde diskmaskinen till mamma.
Drömde hemska drömmar inatt, kan man inte bara vara utan dom? Jag drömmer sånt FÖR ofta! Nu ska jag i alla fall ta och bädda sängen och kanske fixa till mig lite smått för ikväll blir det dans.
På onsdag ska jag klippa mig förrästen, bara topparna. Kanske fixar luggen till snelugg också. Hatar att klippa mig för vill ha långt hår. Men om jag inte klipper mig så blir de ännu mer slitet och alltså ännu mer som min mamma kommer klippa av. Så bäst och göra som hon säger och klippa mig oftare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0