JAG ÄR HEMMA...

Det har varit en sjukt jobbig dag. Vill inte ens tänka på det. Tårar har fällts och jag har suttit på ett tåg i flera timmar. Klockan är nu tre på natten så snacka om att jag är trött, kom nog hem för bara en halvtimme sen.

Blev ingen uppdatering igår men det gjorde jag rätt i eftersom det var min och Linus sista hela dag tillsammans. Vi hade världens mysigaste kväll med mycket snack och han fick mig att känna mig älskad som aldrig förr. Ingen människa har någonsin känts så äkta som Linus gör. Han är verkligen en ängel.

Fick äntligen träffa Linus systerson igår också, han är bara några månader gammal. Och helt seriöst så har jag aldrig sett en sötare bebis. Han har världens finaste ögon med världens längsta ögonfransar och när han skrattar vill jag bara äta upp honom...AHH.

Nej nu ska jag verkligen ta och sova, GRYMT TRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0