klädbomb

De hänger kläder på dörren, på garderobens utsida, över stolar och de ligger på bord. Jag måste städa undan och lägga in den rena tvätten i garderoben. Men jag orkar inte idag, jag tar de imorgon..kanske.
Annars sitter jag här rätt nöjd, har precis varit ute med hundarna så nu har jag den biten avklarad. Tänker verkligen ta mig an dom där jäkla fågorna nu, men jag tvekar på att jag gör klart de.

Hade en riktigt jobbig idrott idag, alla kämpade som djur och la på golvet så trötta vi var tillslut. Som tur var körde vi lite avslappning som avslutning, gött. Ikväll ska jag kötta på dansen också. Förrästen kan jag ju bjuda på någon gammal dansvideo här i bloggen. Ni får vara beredda på att dom är flera år gamla och jag ser ut som skit och ser riktigt stor ut, HAHA.
Men de tar vi senare idag, nu blir de plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0