kort dag

Det blev en snabb tur till skolan, hade en dubbel svenska lektion sen fick vi sluta eftersom vi bara var 7 stycken i klassen. Har suttit här i min morgonrock nu ett tag och läst en massa bloggar, sjukt skönt. Ska fortsätta med det nu ett tag sen ska jag nog läsa lite i boken jag snackade om igår.
Förrästen, ni som kolla Paradise hotel? Rätt som vann eller? Jag höll först på Cimon, men när han åkte ut höll jag på Christoffer. Men sen så var de så att när de väl blev Jackie och Patrik som vann kändes de rätt bra, för dom hade inte sårat lika många som Christoffer. Så enligt mig var de värdiga vinnare.

Kommentarer
Postat av: Ewe

kunde nt bli bättre personer som vann :D dom e så gulliga o snälla båda 2 :D

2010-02-08 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0