nya jeans

Fick ett par ny Acne jeans av min bror, så de blev att sy in dom i benen och sen satt dom som smäck. Älskar dom redan, sjukligt sköna. Sydda in ett par andra jeans också. Är det bara jag som typ slutat använda jeans och hela tiden kör på tights eller jeans tights istället? Nu har jag i alla fall ett par jätte bekväma jeans så dom lär bli använda.
Synd att jag inte har någon kamera än så jag kan visa någon bild. Ja..min bror har min kamera än!

Har även hunnit se en film o bädda rent, så nu ska jag hoppa in i duschen, kanske fixa naglarne lite. Blir antagligen bara en sånt där klarlack, för orkar inte göra fransk manikyr. Sen ska jag slänga mig i sängen och se en film till.



Bjuder på en pussbild på dass sen i fredags..haha FINT!

Kommentarer
Postat av: Noooord

Hahaha, jääägers ! <3

2010-02-07 @ 21:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0