skola

Sitter i skolan och tråkar, längtar hem till min säng. Ska sova när jag kommer hem, eller kanske kolla en film. Borde göra klart dom där jobbiga frågorna till boken också, men dom är så komplicerade att jag ger upp.
Har precis fått reda på att vi ska göra VÄRSTA feta arbetet på svenskan och ULS:en (barn coh fritids lektion)...kommer bli svårt och jobbigt.
Nu ska jag snart vidare på min andra svenska lektion för idag, inte sugen direkt. Sen blir de engelska och fritidskunskap. Har förrästen haft ett matteprov idag också, hoppas de gick bra, de kändes i alla fall helt okej.
Skriver senare idag, hejsvej! :D

Kommentarer
Postat av: Babbi - Bloggdesigner, ny design 3:e!

Usch o fy för stora arbeten!

2010-02-10 @ 18:54:45
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0