skola?

Undra hur många de blir som kommer till skolan idag egentligen. Jag får se om min buss går sen, annars vetti tusen om jag kommer dit. Jäkla storm asså, när ska den jobbiga snön försvinna egentligen.
I alla fall så bråkade mitt internet med mig igår men de gjorde inte så mycket för jag hade en bra bok att läsa. Den får en att tänka på hur vissa barn egentligen har de..och de är hemskt. Kan berätta mer om den en annan gång.

Började först läsa igår men sen somnade jag. Frös som en gris även fast jag hade tjock tröja, tjocka strumpor och morgonrock på mig, plus en filt också. Men gott sov jag sen efter bara några sidor i boken..hehe. Men fortsatte läsa senare när jag vaknat, och man blir helt fast ju. Fixade också mina naglar igår så nu ser inte dom skabbiga ut längre i alla fall. Nej nu blir de snart skoltajm, så ska inte skriva mer. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0