svettigt va de!

Asså ni förstår inte va svettig och varm jag blev på dansen idag, en riktig jävla lök HAHA. De va sjukt roligt och jag har lovat mig själv att inte göra ett uppehåll med housen igen för de är det roligaste jag vet!
Har som tur är duschat nu och smörjt in mig med min älskade bodylotion. Ska väl snart ta och slå en pling till Linus, men jag har en känsla av att han sover och därför inte kommer svara. Förrästen börjar jag få riktig panik. Jag vill börja rör på mig mer än att bara dansa två gånger i veckan. Jag och Hiba var ute och joggade förra året och när snön har försvunnit ska vi köra igång igen. Men nu då, fram till dess, vad fasiken kan man hitta på, TIPS? Jag vill inte sitta hemma och känna mig som en soffpotatis och prega i mig godis mer...även om de är riktigt skönt och gott, hehe.

Nej men sov gott allihopa för de hoppas jag att jag gör och att jag slipper mardrömmar. Ni kan få lyssna på en skön låt också förrästen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0