har en del att göra

Kom hem från skolan för ett tag sen, och det är egentligen sjukt att det finns så många underbara människor som man knappt lagt märke till innan, även fast de är så otroligt nära. Sånna där människor ska man vara tacksam över att dom finns!

Har i alla fall en del glosor som jag måste plugga in, inte något jag är sugen på direkt men man har inte så mycket att välja på om man vill ha bra betyg. Men först måste jag gå ut med hundarna, ska klä på mig som om jag vore uppe i norrland (om dom nu fortfarande har sådär as-kallt) för fy tusan vad kallt det är!
Sen bad mamma mig att skala potatis så det går snabbare för henne att laga middag ikväll när hon kommer hem ifrån jobbet, så visst kan jag göra de. Så nu ska jag sätta igång så jag får allt klart, för då kan jag ju bara sitta och mysa sen..och de gillas. ;)



Hade på mig mina nya tights ifrån Gina idag, hade lite problem med vad jag skulle ha till. Men så hittade jag den där gamla bruna tröjan, helt bortglömd var den, men det funkade ju bra. Och tightsen är superduper sköna!


Kommentarer
Postat av: Sanna

dessa leggings är heta!

2010-01-19 @ 19:26:26
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Yes. Blir möjligtvis att inhandla inför vårsäsongen!

2010-01-20 @ 10:46:22
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0