HELG

Ni ska bara veta vad skönt jag tycker det ska bli med helg, ska sova så länge som jag bara kan, fy fabian va skööönt!
Skolan idag gick fort som in i bomben, svenskan, matten och ULS:en gick i en jävla fart. Sen var det bara för mig att traska vidare till stationen och ta bussen hem. Jice kommer till mig senare idag, vet inte exakt när, men de ska bli riktigt kul för de var längesen. Och hennes och mina samtalsämne är inte att leka med - HAHA!

Förlåt för dålig uppdatering igår, men jag och mamma fastande med fotoalbumen i knäna ännan tills de var dags att gå och lägga sig. Skulle nämnligen ha med foto till ett arbete i skolan idag. Riktigt kul att kolla på gamla foton. Haha, mamma berättade vilken speciell relation jag och min bror Simon hade när vi var små. Att vi alltid lekte med varandra de visste jag, men jag visste inte att om jag låg och sov i soffan satt han alltid bredvid mig, eller så satt han på golvet nedanför mig med en hand på mig. De där är väl ändå äkta syskonkärlek? Men sådär är de verkligen inte nu, haha LÅNGT ifrån!

Har inte några speciella planer inför helgen, men jag är grymt sugen på att åka in och shoppa ett par byxor, de hade varit najs!


Kommentarer
Postat av: Nord

Ja fyfan vad dagen rusade idag, kommer fan knappt ihåg någonting heller. Ska försöka dra ihop ett inlägg senare idag :) Gullig Linus syster va :D

2010-01-15 @ 15:31:21
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-16 @ 11:32:07
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-16 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0