idioter

Ja...det är något som det finns för mycket av i denna värld. Om en kille sitter på bussen till skolan och sex invandrare (ta det inte fel, jag har inget emot invandrare i vanliga fall) hoppar på bussen och börjar kasta snö och vara störiga. Killen blir irriterad och smäller helt enkelt till en av dom, och sen hoppar alla SEX på honom och börjar slå honom I ANSIKTET. Det är väl inget annat än fel? Jag blir bara så jävla arg, och besviken på att det finns så hemska människor i denna värld.
Detta hände min bror idag när han då skulle till skolan. Han är inte den som slåss (inte vad jag vet iaf) och inte den som brukar bli irriterad på folk heller för den delen, så dom där måste verkligen varit sjukt jobbiga.
JAG HATAR FOLK SOM SLÅSS, kvittar vem det är. Om det är gamla, ungdomar, barn, invandrare, svenskar, KOMPISAR, ja vem det nu är.
Och ja det kanske var fel att min bror började slå till en utav dom, men hur jävla fegt är det inte när sen sex stycken går på honom då? Och man ska fan inte kasta snö på en buss, då har man något fel i huvudet.
Jag är på ett sätt glad att det är min bror det hände, för han är den som skakar av sig det och lever vidare. Visst nu har han ont och så och det är inte kul när någon i familjen mår dåligt. Men han sitter ändå vid datorn som vanligt som om inget har hänt, och det är ju på både gott och ont egentligen. Jag tänkte bara, att tänk om det istället hade varit en lite mindre kille som inte varit sånn som skakade av sig det, utan som gick och mådde extremt dåligt av detta en lång tid efter, det hade ju varit jätte hemskt.


Om ni vill veta så satte jag på filmen innan men stängde snabbt av den igen så jag kunde sova..hehe. Men blev väckt av mamma då hon berättade detta. Och då blev det en arg Melinda.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hatar också folk som slåss, varför hata när man kan älska ;) hehe hoppas allt e bra med din bror <3

2010-01-12 @ 19:03:53
Postat av: hejannw

Haha tack :D

stackars din bror :o hoppas det inte var så allvarligt.. eller?

2010-01-12 @ 21:18:39
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Anonym

För jävligt att sånt ska hända ! Hoppas din bror kryar på sig ! Inga allvarliga skador ? Annars en liten detalj som drar intresset är att talet sex står överallt, då börjar man undra vad du egentligen bloggar om xD

2010-01-12 @ 21:38:56
Postat av: nathalie

du e är en jätte bajskorv!/lalle och co

2010-01-13 @ 18:17:12
URL: http://nadalian.blogg.se/
Postat av: nathalie

hihiihihihih

2010-01-13 @ 18:18:39
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0