ikväll blir en skön kväll

Jag ska inte göra ett skit idag, och jag är riktigt trött. Ska bara mysa runder, ta en dusch och så.
Skolan har gått fort som vanligt, det är egentligen konstigt. Att varje morgon när jag går upp tänker jag "ohh nej, inte en hel dag till i skolan". Inte för att jag tycker de är tråkigt utan för att jag är så sjukt trött. Men sen flyger skoldagen iväg, så egentligen borde jag inte tänka så.
Har precis käkat en apelsin och en banan, så nu är inte magen så tom längre. Sjukt va konstig mat dom ska ha i skolan? Istället för att ha vanlig stekt falukorv så lägger dom den i någon äcklig sörja, så jäkla onödigt!
Ajja, jag skriver antagligen senare, så höres då. :)

Kommentarer
Postat av: K.

Hej! Såg att du vann i Shopaholicmammans julkalender och jag undrar om du fått din vinst? Jag vann men har ännu inte fått min..

2010-01-20 @ 17:04:55
Postat av: Melinda

SV till K: VA? jag hade ingen aning om att jag hade vunnit? Vilken datum var de? ;O

2010-01-20 @ 17:18:10
URL: http://melindajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0