jag kommer bli tjock

Varför ger folk mig godis i julklapp, det är verkligen inte bra! Nu sitter jag här och kan inte sluta äta, massooor av choklad finns de. De är så jäkla gott så om man börjat äta kan man inte sluta. Jag som skulle skärpa mig efter jullovet. Inte för jag tänkte banta precis...haha skulle aldrig funkat med mig. Men jag tänkte i alla fall hålla mig till godis på helgerna. Med tanke på både tänderna och kroppen, för större än vad jag är vill jag inte bli, är gärna som jag är nu.

I alla fall så kom jag nyss hem från skolan, de gick snabbt men jag var riktigt trött och det är jag fortfarande. Ska bara ta de lugnt idag som vanligt, för det händer aldrig något nu i detta vädret. Kommer säkert råka somna nu mitt på dagen bara för jag inte har något att göra. Kanske ska ta mig ett varmt bad förrästen? Har ni något tips på vad man kan hitta på när det är sånt här piss-väder?

Kommentarer
Postat av: kimelisabethelinor

håller med dig. tänkte oxå förbättra mig när det gäller godisätandet ... änsålänge äter jag minst lika mycket som förr.

HAHA

2010-01-13 @ 20:49:46
URL: http://kimelisabethelinor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0