ledig måndag

Avslutade dagen igår med en dusch och sen kröp jag ner i min ren bäddade säng och pratade med älsklingen. Då kom tårarna åter igen, men det var skönt att få höra hans röst i alla fall.
Klockan ringde vid tio imorse men orkade inte gå upp förräns en halvtimme senare. Fixade mej lite snabbt och sen drog jag in till Lund. När jag var inne på Gina Tricot kändes det som att jag provade halva butiken, men inget föll mig i smaken. Så det blev att lämna in klänningen och få pengarna tillbaka istället. Stack in på HM och köpte mig en vit spets -bh som jag faktiskt behövde. Sen blev det hem igen, och jag hade sånt jäkla flyt med både tåg och buss hem. Nu sitter jag här och har precis fixat klart mina naglar eftersom jag inte orkade fixa dom igår. Blev fransk manikyr så nu satsar jag på långa naglar igen. Musiken dunkar ur högtalana, och jag bara njuter av min sista dag på lovet, OHYEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0