mitt huvud gör ont

Får väl börja med att säga gott nytt år som alla andra.
I onsdags så gjorde vi absolut ingenting, vi bara tog de lugnt helt enkelt.
Och igår var det nyår som alla vet. Vi började med att festa lite här hemma hos Linus men drog sen vidare till någon annan fest. Där var ganska drygt, men senare vid elva-halv tolv drog vi vidare ner till centrum. Och då kände jag hur mycket jag saknade alla min vänner i Eslöv. Alla sprang runt och kramades, visst jag var jätte lycklig att få fira med Linus. Men man kände sig lite ensam när alla sprang runt och kramades och man själv bara stod och tittade på för att man inte kände en jävel.
Vi drog i alla fall hem senare och umgicks lite med Linus föräldrar o deras gäster. Mysigt värre, satt i en fåtölj och kramades med Linus och hans lillasyster Linnea.

Idag kan jag väl inte påstå att jag mår precis bra, jag har ont i huvudet och mår illa. Tror jag mår illa för att jag är hungrig, hoppas de i alla fall för då är de lätt och lösa. Tror inte vi kommer hitta på så mycket idag, eller kanske dra och käka pizza och köpa godis. Ska försöka få liv i Linus snart, han ligger här brevdid och sover som aldrig förr.

Kommentarer
Postat av: <3

När kommer du hem?? :)

2010-01-04 @ 16:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0