mysa sen DANS!

Som ni vet nu så är jag ledig varje måndag, snacka om underbart! Dagen igår slutade med att jag satt och skrattade åt något jävligt töntigt, känns som jag går på dagis igen. Och sen pratade jag med min ängel.

Vaknade nyss och tänkte väl ta något att äta och sen fixa mej lite, måste nog gå till Netto och köpa tamponger också...fan då. Haha. Har i alla fall inga planer för dagen men ikväll då jävlar är de dans som gäller! Helt sjukt vad jag saknat det, och helt sjukt vad kul det ska bli.
Tror jag ska fixa mina naglar idag också, fransk manikyr går bort alldeles för fort, så man får hålla på och fixa dom hela tiden, men det är de värt, för snyggt är de.

Kommentarer
Postat av: kimelisabethelinor

HAHAHAH, kommer nog aldrig glömma när du skickade sms till mig där du skrev något om att du gick iväg helt osminkad och med typ tofflor till Netto för att köpa tamponger. HAHAH. sinnes.

<3

2010-01-18 @ 13:43:05
URL: http://kimelisabethelinor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0