today

Sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan dra till bussen. Jag är evigt tacksam att de inte har snöat mer inatt så att mitt skottande igår inte var onödigt, haha.
Idag kommer min älskling äntligen. Alltid lika dant att jag vågar inte tro på att han ska komma förräns han verkligen sitter på tåget. Men de kommer säkert gå bra!
Missar antagligen dansen idag för måste möta Linus i Lund ju. Var egentligen meningen att mamma skulle köra in och hämta honom men jag tror inte hon vågar köra i detta vädret faktiskt.
Underbart att de känns som fredag idag, bara för Linus kommer...wohu. Vi funderar på att dra till Nova Lund imorgon och kanske shoppa något litet. Jag kan inte slösa allt för mycket pengar för måste köpa tågbiljett och present till Linus. Men de är ju nästan roligare att handla till andra än sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0