turen är med oss..ovädret också

Ja som sagt så ringde jag SJ igår, men de var inget fel sa dom. Men jag glömde ju fråga om biljetten hem, om det kanske var den de var problem med. Och så var fallet, SJ ringde Linus idag igen, så har nyss bokat om den. Så nu får han åka X2000 hem också för 95 spänn, hur bra kan de bli liksom?

Snön öser ner och de blåser sjuuukt mycket. Såg ingenting när jag gick till bussen från skolan, så jag lyckades bli skrämd av någon kille  som gick framför mig. Vafan jag hade inte sett honom och helt plötsligt va han där mitt framför mig så jag nästan gick in i honom, sånt är läskigt! Jag lyckades också få en snöflinga rakt i ögat, inte för de gjorde ont..men bara lite kul. HAHA.

När jag kom hem var larmet igång så jag antog att jag var själv hemma. När jag sen går in på mitt rum hör jag hur dörren mitt emot öppnas, dörren till min brors rum. Det första jag tänkte var "nu fan är här tjuvar". Stod där spänt och kollade när dörren öppnades sjukt sakta, snacka om att jag blev lättad när det var min bror som stod där helt nyvaken. Han såg i alla fall nyvaken ut...haha dumhuve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0