yiiiiiiiho

Ahh vilken power jag har nu! Ni förstår inte så kul det var att dansa igen, jag ville aldrig att lektionen skulle ta slut! De är verkligen en underbar känsla nu när man känner att man äntligen börjat röra på sig igen. Började ju känna mig som ett litet fetto här hemma.

Nu måste jag verkligen ta en dusch för fy fan vad jag är svettig! Sen måste jag till dansen igen, eller i alla fall dit Anette (min danslärare) är och lämna några nycklar. För glömsk som jag är så glömde jag ta med dom till henne, hehe.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: jadu, jag vet inte riktigt har inte hunnit fundera på det än ;) Men de funkar ju till svarta och vita överdelar, sen till jeansskjorta tänkte jag. Men vi får se vad det blir :)

2010-01-18 @ 21:22:15
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0