PALLA BLOGGA

Har inte bloggat ett piss sen Linus kom, jag varken orkar eller har tid till det känns det som. Det har blitt så satans tråkigt. Jag tror att läsa bloggar är lite mer min grejj. Men jag kommer ha kvar bloggen och kommer skriva när jag känner för det. Det är ju sommarlov nu så sitter typ aldrig vid datorn då.

Men jaa, under tiden jag inte bloggat så har massa kul hänt. Min brors student, fest, filmkväll med Timmy och Sofie, 1 år med älskling, sol, bad och kubb med Timmy, Sofie, Mathilda och Timmie...och massa mer. Idag ska vi "fira" att kronprinsessan gifter sig så min mormor, morfar och morbror kommer hit, det blir god mat och lite så.

Det är förrästen obeskrivligt skönt att kunna vara med Linus utan att veta när vi ska lämna varandra. Men i början av Juli åker vi nog hem till honom istället.


Simons student









Fest







Kommentarer
Postat av: - JenU

Kikar in och önskar dej en bra start på vecka 25 =)



Kram!

2010-06-20 @ 21:21:13
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: vår kära ingrid :D

2010-07-07 @ 17:50:15
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0