11 MÅNADER OCH EN HEMSK DAG

Vaknade nu vid åtta här hos Linus, jag kan inte sova mer. För jag vet att jag kommer få lämna honom senare idag och det är det enda jag kan tänka på. Jag vill verkligen verkligen verkligen inte. Jag orkar inte vara utan honom, för det är verkligen bara han som får mig och skratta på riktigt. Det är just nu bara han jag kan slappna av med och vara mig själv med till 100%. Han bryr sig inte om jag luktar svett eller ser ut som en idiot. Ändå vill han kramas och pussas. Så jävla underbar.

Jag längtar helt sjukt till sommarlovet, men älsklingen kommer redan den 7 juni. Tänk att vi kan vara med varandra så himla länge, utan en tanke på att vi snart ska lämna varandra. Jag tror inte ni förstår hur skön den tanken är att tänka.

Och så har vi ju 11 månader idag, och jag kan bara säga att allt som har att göra med Linus är för bra för att vara sant egentligen. Men nu är det såhär, och jag är så jävla lycklig.


Tror inte han gillar att jag läggar upp denna, men det gör jag. Den är döpt till "Linus sexiii" på datan, haha. Förra sommaren i alla fall när han skulle visa brännan för sin tvillingbror, shit vad jag längtar efter att bli brun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

congratz to you guys!

2010-05-18 @ 07:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0