INNAN FESTANDET

Ja det var ju faktiskt mycket mer än bara fest som hände igår. Vi började ju med dansuppvisning och var så jäkla nervös. Fick lära mig en dans en timme innan uppvisningen!? Panik typ. Sen fick jag även dansa en dans som jag inte dansat på ett halvår, och ja man glömmer bort vissa delar efter ett tag.
Men skit samma, för kul som in i helvete var det och nr jag kom hem stack jag direkt och shoppade. Köpte studentkläder till min bror och jag fick med mig hem kläder till dansuppvisning och lite annat.
Till uppvisningen blev de, ett svart linne, en röd tröja, och en svart hoodtröja. Själv köpte jag ett par baggyjeans och två par örhänge, sen fick jag ju ett skit cool läppglans på köpet som föreställer en burk, som en cocaburk.
Sen blev det ju då hem snabbt som attan, käka en fet hamburgare, duscha och fixa sig sen fest!


Jeansen, fast verkligen ingen bra bild. Men vem bryr sig?


Kommentarer
Postat av: nathalie

sv: aah tusingen :| jag kan inte, min planer är uppe hos hästarna :(:(:(:(:



men du kan flörta lite med honom om att han ska ha en fest till ngn helg, så kommer jag! :D hahah

2010-05-01 @ 17:42:34
URL: http://nadalian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0