OH SUNNY DAY

Okej det är inte jätte varmt, och moln finns det på himlen, men de täcker inte solen så det har varit en perfekt dag för att ligga och steka. Snart kommer min mormor och morfar hit med min bror som har varit i polen. På lördag blir jag blond, längtar som en liten gris. Och inte nästa vecka men veckan efter det kommer Linus, uuuuunderbart! Helt sjukt att han fortfarande kan säga och göra saker som gör att jag får pirr i hela kroppen. Sjukt att jag kan ha hittat en så perfekt människa för mig.

Allt känns så himla bra nu när jag vet att det snart är lov och att första året på gymnasiet är så gott som slut. Och det bästa av allt är att jag kan va med min babe i ca 2 månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0