FÄRDIG PLUGGAT - NU DUSCH

Jag orkar verkligen inte bry mig om samhällas provet nu mer, så det får gå som de går helt enkelt. Har övat lite engelskglosor och även gjort klart en FSF uppgift. Ni som undrar så är FSF en förkortning för förskola, skola och fritidshem. Just nu så ska vi typ förbereda oss inför att läsa upp en saga. Man måste kunna 2/3 utantill och det blev liksom typ 10 sidor i en bok för mig. Så igår och idag har jag suttit och gjort sammanlagt 6 tankekartor, underbart ju. Vi måste även göra sagan levande, genom att göra saker ha med oss något materialoch så. Så nu har jag gjort en liten dosa med en pärla i (råkade bli två) utav en tändsticksask, folie, bomull och ett örhänge.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bara slappna av!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0