LÖRDAG ÖVER

Då var allt firande över. Har varit en riktigt mysig kväll. De slutade med att vi satt och kolla på en film från när vi var små. Jag var bara 3 år och min bror Simon och jag var så jävla tajta. Han klappade mig på kinden och sa "du tycker om mig va" o jag bara nickade. Fan va gulligt, haha. Stor skillnad från nu kan man säga. Men tycker om honom ändå.
Förresten så flyttar han nästa helg så då blir det bara jag och mamma här hemma på vardagarna. Men jag ska få min brors rum som är mycket större än det jag har nu, så det ska bli skönt. Så nu ska jag få göra om ett rum till. Så jävla snällt av mina föräldrar. Jag hade först ett rum som jag gjorde om två gånger. Förs gult med dalmatiner. Sen med svartvitt rutigt golv med grön vägg och röda detaljer. Sen flyttade jag in i min äldsa brors rum, mitt nuvarande rum då. Och där fick jag också göra om, och det är faktiskt skit fint. Men nu ska jag då byta och få göra om ännu en gång! Så sjukt snällt ju?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0