MACKOR

Sitter här med en svullen tumme och käkar mackor. Ska iväg och jobba senare och den som rör min tumme kommer få betala för det, haha nej skoja. Men har skit ont, vi spelade vollyboll på idrotten och jag träffade antagligen fel så nu är dne blå och svullen. Gör inte så ont att röra den men när man tar på den så gör de as ont.
Måste göra lite samhälle också och kanske plugga på engelskredovisningen. Men idag är jag glad för Linus kommer imorgon och jag har nyss bokat biljett till mig och Timmy, den 29 oktober åker vi till min Linus, ska bli riktigt jävla kul!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. superkul att du är med i dagens blogg :D

jag är själv med i en tävling och skulle behöva din hjälp. Det tar bara en sekund.. Skulle du kunna rösta på min outfit här? klicka på länken och sen på rösta. Det skulle vara guld värt. Kram

http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=403&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

2010-10-14 @ 17:16:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0