MYSER RUNDER

Pluggar och sjunger om vart annat. Ska se ännu fler filmer sen vi var små sen tänkte jag. Finns det förresten något mysigare än att gå runt i sköna kläder en regnig söndag? Ja, jo..om Linus hade varit här hade det varit mysigare men han träffar jag nästa helg så det är lugnt! FETT NAJS. Jag är pepp på livet idag. Får glasögonen på tisdag också så då kanske jag slipper den där huvudvärken jag har var varannan dag. Och idag ska min brors flickvän bygga naglar på mig, yey!


Försökte se cool ut...(kolla tavlan där bak förresten, så fint det blev!)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-24 @ 15:04:55
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: M A L I N :)

hejsan jag och min tvillingsyster ska starta en show där vi ska ge lite olika tips. vi ska också prata om hur det är om att ha en tvilling syster.



som sagt nu behöver vi din hjälp där du ska säga vad du vill se i våran show. nästan allt ni säger kommer visas i showen. kanske blir dina tips med i våran show :) jätte kul om du vill hjälpa oss !



puss och kram

2010-10-24 @ 16:37:27
URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0