EN VANLIG TISDAG

Blåsig och regnig dag, det gillas absolut inte av mig. Fan vad jag saknar sommaren, men samtidigt ser jag fram emot vinter och massa mys. Idag började min mobil funka igen, vilken lättnad. Så ikväll kan jag prata med min älskling hur länge jag vill utan att tänka på att telefonräkningen blir hög.
Så jävla mycket som händer i skolan nu , prov hit och prov dit, och ännu värre är det med alla satans redovisningar. Vill bara få allt överstökat! Så idag har jag pluggat lite, men bara LITE. Nyss duschade jag och gjorde mig redo för att sedan kolla på idol, är det Malmö ikväll eller? Måste förresten fixa mina naglar nu, fransk manikyr är ju helt jävla värdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0