LÄSKIGT?

Vafan asså! När jag kom hem satt jag mig vid min dator och den funkade ett tag men sen stängde den av sig precis som förväntat. Så jag bestämde mig för att sätta mig vid mammas och pappas dator. Men vet ni vad som händer när jag suttit där ett tag??? Jo, DEN STÄNGER AV SIG! Jag fattar fan inegnting, men tror bara det var något flipp den fick för den har alltid varit lite sisådär, eller så är det en förbannelse som ligger över mig.
Ikväll kommer Jice så vi ska kolla lite film och snacka typ, blir säkert mysigt. Så jävla trött bara, fan vad jag ska njuta av denna helgen och sova som en idiot. Min bror kommer imorgon också, så antagligen kan han fixa min dator, HOPPAS HOPPAS! Nu måste jag skriva en sånn där jävla loggbok och plugga lite engelsk glosor så har jag det gjort.
Bjuder på en söt bild på mig och min kusin, som redan nu är saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0