SNUVIG

Har gått och blivit riktigt fökyld, tackar mamma som smittat mig. Gårkvällen var i alla fall skit rolig och vi fotade massor men har inte fått dem andras bilder än, men de kommer. Så ni får lite av mina bilder så länge. Sitter förrästen och pluggar nu, har gjort klart tre intervjuer och lite följdfrågor på de, nu pluggar jag tusentals svåra engelskskitglosor, och sen måste jag helst räkna lite matte också, för det är tid att förstå sig på den skiten nu. Diagnos på fredag tror jag!

















Tackar alla tjejer för en sjukt mysig och rolig kväll. Älskar att skratta med er och jag gillar hur vi alltid dampar på varandra och med varandra. Hoppas detta inte bara blir en engångs grej nu utan att vi ses oftare!

Kommentarer
Postat av: EMELIE - read head!

söta flickor <3

2010-09-05 @ 15:04:50
URL: http://ewelew.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh jag hade verkligen superkul, måste göras om så snart alla kan igen! :D

2010-09-05 @ 21:03:39
URL: http://bysaranilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0